Pozycjonowanie stron internetowych

Liczba użytkowników internetu rośnie z dnia na dzień w Polsce. Sama wyszukiwarka Google, która generuje 20 mln realnych użytkowników, którzy stanowią 92% wszystkich użytkowników internetu w Polsce.
Racja na to, że internet i wyszukiwarka Google są nam niezbędne jest tutaj bezsprzeczna. Wszystkie te czynniki układają się w jebną całość dla właścicieli firm a mianowicie:
Pozycjonowanie stron internetowych to inwestycja konieczna, która zwróci się w zawrotnym tępie i zacznie korzystnie wpływać na pozyskiwanie nowych klientów przez Państwa firmę.

Na czym polega SEO (pozycjonowanie stron internetowych)?
Co należy zrobić aby wasza strona www znalazła się na samym szczycie wyników wyszukiwań w Google pod konkretnymi słowami kluczowymi odpowiednimi do Państwa branży. Ogół działań, które dążą do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania nazywane są pozycjonowaniem strony internetowej. Jest to polska nazwa procesu, natomiast za granicą zabiegi te nazywane są po prostu SEO. Dokładnie znaczenie tego skrótu SEO to Search Enginge Optimization, co w skrócie oznacza: optymalizacje pod wyszukiwarki..
Na czym polega więc pozycjonowanie stron www?
Polega ono na poprawie wszystkich elementów, które mają czynny wpływ na pozycję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Poniżej czynniki związane ze stroną internetową, jej optymalizacją.

  • Przygotowanie wersji serwisu służącej do wyświetlania na urządzeniach mobilnych
  • Optymalizacja kodu HTML strony.
  • Przygotowanie specjalnie napisanych unikalnych treści na stronie i umiejętna ich optymalizacja (umieszczenie ważnych słów kluczowych, ustawienie właściwych nagłówków)
  • Zaprojektowanie odpowiedniej struktury strony (podzielenie informacji zamieszczonych w serwisie na odpowiednie podstrony)
  • Usprawnienie funkcjonowania strony internetowej pod względem technicznym (brak błędów na stronie, szybkość ładowania strony)
  • Zdobywanie linków z innych stron (zakup linków, publikacja artykułów, katalogi firm sponsorowanych, współpraca z innymi portalami, marketing szeptany)

Jakie korzyści zyskujesz zostając naszym klientem na usługę pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

PŁACISZ TYLKO ZA WYNIKI
Jakiekolwiek opłaty za pozycjonowanie strony internetowej zaczyna się tylko i wyłącznie gdy Twoja trafi na pozycje wartościowe czyli dokładnie wtedy gdy będziesz na 1 stronie wyszukiwań Google

SZCZEGÓŁOWE RAPORTY POZYCJI
Oprócz tego, że sam sobie analizujesz bardzo często (najzwyczajniej wypisując w Google swoje frazy). U nas dla waszej wygody dostajecie generowane raporty, na których szczegółowo rozpisane macie pozycje każdego dnia.

2 MIESIĄCE BEZ OPŁAT!
Pierwsze 2 miesiące nie płacisz ani grosza! Niezależnie od wyniku.
20 MILIONÓW POLAKÓW JEST AKTYWNYMI UŻYTKOWNIKAMI GOOGLE

NIE KUPUJ KOTA W WORKU!
POZYCJONOWANIE STRON WWW Z NAMI NAJSKUTECZNIEJ!
KAŻDA NASZA KAMPANIA SEO JEST REALIZOWANA WEDLE PROFILU I POTRZEB KLIENTA.

SEO WIZERUNKOWE

Zazwyczaj po wpisaniu nazwy konkretnej firmy zainteresowany na pierwszej stronie Google w ogóle nie znajdzie linku przekierowującego do strony firmy, której szuka lub lub znajduje negatywne opinie na temat firmy w różnych serwisach. Zadaniem SEO wizerunkowego jest doprowadzenie do momentu, w której klient wpisujący nazwę firmy zobaczy na pierwszej stronie wyszukiwań w wyszukiwarce dziesięć wartościowych dla firmy linków do stron z informacjami.
Usługa SEO wizerunkowego to pozycjonowanie pozytywnych treści po wpisaniu nazwy firmy lub danego produktu w wyszukiwarce Google i nie tylko.

SEO CONSULTING

Zespół specjalistów wewnętrznego SEO, który stale opiekuje się SEO danego serwisu czy projektu internetowego. Podstawą jest zachowanie ciągłości prac pozycjonerskich. Jest to najbardziej wymierny model współpracy, w którym klient otrzymuje całościowe działania SEO oraz raportowane comiesięcznie. W ramach SEO consultingu nasza firma zapewnia wam pełen zakres prac SEO, dodatkowo opracowana jest cała kampania SEO indywidualnie pod Waszą firmę.

AUDYT SEO

Audyt SEO (nie) zwykły raport, stworzony na podstawie analizy strony internetowej pod względem czynników, które są brane pod uwagę przez wyszukiwarkę aby nadać jej odpowiednią pozycję. Daje on nam obraz drugiej strony naszego serwisu ocenia jego mocne i słabe strony i na jego podstawie są wdrażane poprawki, które skutkują znacznie lepszemu funkcjonowaniu strony
internetowej oraz podwyższa znacząco jej pozycje w wynikach wyszukiwań. To właśnie przez, niektóre błędy w procesie kodowania strony czy też ux zniechęcają potencjalnych klientów przed skorzystaniem z naszej oferty.

COPYWRITING SEO

Kluczowym elementem dla wyszukiwarek jest merytoryczna wartość strony czyli to jakie teksty są na niej zamieszczone i czy będą one wartościowe dla klienta. Naszy doświadczony zespół copywriterów, napisze lub zoptymalizuje Twój tekst aby był on przyjemniejszy w odbiorze nie tylko dla wyszukiwarek ale i właśnie dla Twoich klientów.

pozycjonowanie stron internetowych

Wstukując w wyszukiwarce Google wybrane słowo kluczowe, otrzymujemy wykaz stron internetowych, które są przez Google uznane jako najtrafniejsze dla danego wyrażenia.
Strona wyników wyszukiwania prezentuje się zazwyczaj w taki sposób jak na załączonym obrazku z lewej strony.

3 pierwsze wyniki wyszukiwania oraz wyniki widoczne z boku opisane są znakiem “Reklama”. Są to tzw. linki sponsorowane czyli płatna reklama w Google o nazwie Google Adwords.

Aby nasza strona znalazła się w tym miejscu musimy zapłacić. Wszystko dokładnie będzie można przeczytać poniżej.

lub kliknij tu: Kampanie AdWords

Nas jednak interesują tzw. naturalne wyniki wyszukiwania, czyli strony internetowe, które są na liście wyników wyszukiwania na dane hasło bez płacenia za to firmie Google. Na grafice takie strony oznaczone zostały na zielono i jest ich 10.

Jakie korzyści osiągnie Państwa firma, jeżeli wasza strona znajdzie się na szczycie pierwszej strony wyników wyszukiwań w Google?

Odpowiedź na to pytanie do najłatwiejszych nie należy z racji tego, iż to, ile osób wejdzie na naszą stronę internetową ze strony wyników organicznych wyszukiwania na dane hasło zależy od dwóch czynników:

  • hasła, po których wasza strona wyświetli się klientom
  • pozycji, na której znajdzie się strona w wynikach wyszukiwania

Dla każdej frazy można w dość przybliżonym stopniu sprawdzić jak wygląda ich średnia miesięczna liczba wyszukiwań oraz ile razy dana fraza była wpisywana przez użytkowników w wyszukiwarkę Google.

Przykładowe średnie liczby miesięcznych wyszukiwań to np.:

Drugą najważniejszą kwestią, jest pozycja, na której użytkownik znajdzie Państwa stronę internetową. I tutaj jest dokładnie tak jak Państwo myślą 🙂 czyli im strona jest wyżej w wynikach wyszukiwań tym większy % użytkowników kliknie na link do waszej witryny aby zapoznać się z ofertą zamieszczoną na stronie internetowej.

W internecie można znaleźć wiele statystyk dotyczących klikalności poszczególnych pozycji na pierwszej stronie w Google a poniżej, który prezentujemy jest najbardziej obiektywny i zbliżony faktycznej wartości:

Pozycja % osób, które wchodzą na stronę na tej pozycji
1. 51%
2. 38%
3. 33%
4. 25%
5. 22%
6. 17%
7. 15%
8. 15%
9. 12%
10. 11%

Bazując na powyższych danych procentowych możemy więc założyć, że np. 3. miejsce na liście wyników wyszukiwania na frazę “Dentysta Wrocław” może dać nam około 5000 wejść na stronę internetową w skali miesiąca.
Należy tutaj jednak pamiętać, że gwarancji na to nie dajemy oczywiście ponieważ my za klientów nie klikamy 🙂 Druga sprawa wygląda w ten sposób, że nie należy ograniczać pozycjonowania stron internetowych (SEO) do jednej frazy kluczowej. Należy zwiększać ilość tych słów aby to właśnie Państwa klienci mieli bardzo ułatwione wyszukanie Państwa adresu www po wszystkich słowach kluczowych idealnie opisujących profil waszej działalności.

Kampanie Google AdWords

Reklama w wyszukiwarce Google realizowana przy pomocy Google AdWords z roku na rok generują miliardowe przychody. Wszystko to dzieje się ponieważ jest to jedna z najskuteczniejszych form trafiania do ściśle określonej grupy odbiorców oraz grupy ogólnej.

Ogromną skuteczność, praktycznie nieograniczona elastyczność reklamy,
oraz co najważniejsze 100% mierzalność wyników reklamy.

Nasi klienci dostają od nas pełną obsługę kampanii. Najistotniejszym czynnikiem skuteczności takiej reklamy jest określenie celi jakie Kampania AdWords mają osiągnąć. Następnie budujemy całą strukturę reklamy zaczynając ok całej kampanii a kończąc już na pojedynczych słowach kluczowych.
Reklamy AdWords są przez nas stale optymalizowane w celu niezmiennego utrzymania pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwań.

REKLAMUJ SIĘ GDZIE CHCESZ! TUTAJ, TAM A MOŻE TAM I TU!

Twoje reklamy kierowane na wybrane kraje, regiony oraz miasta lub w ściśle sprecyzowanej odległości od Twojej firmy lub sklepu.

DOCIERAJ DO WŁAŚCIWYCH OSоB WE WŁAŚCIWYM CZASIE

Ukierunkuj swoją reklamę na ściśle określonych klientów, którzy znajdą Twoją firmę w Google dokładnie w momencie, kiedy szukają produktów lub usług, które właśnie Twoja firma oferuje!

ZA NASZYM POŚREDNICTWEM SAM KONTROLUJESZ JAK MA DZIAŁAĆ REKLAMA GOOGLE ADWORDS.

NIE OGRANICZA CIĘ UMOWA!!

Możemy stale optymalizować reklamę, reklamę możemy wstrzymać w dowolnej chwili mimo pozostałego budżetu i nie ponosicie dodatkowych opłat.

ELASTYCZNY BUDŻET
Wspólnie określimy budżet, który będzie odpowiedni dla Twojej firmy. Ustalimy jaka ma być maksymalna cena za jedno kliknięcie na słowo kluczowe oraz jaki może zostać wydana maksymalna kwota w przeciągu dnia na wyświetlanie reklamy.

PROSTE OPCJE PŁATNOŚCI
Reklama może działać już nawet za 30 min! Szybko prawda? Wystarczy, że przeleją Państwo pieniądze na nasze konto i za chwilę już możemy aktywować kampanie!

DOKŁADNE RAPORTY
Nieważne, czy chcesz wiedzieć ile było odwiedzin w witrynie czy w sklepie, jaka była sprzedaż online, czy może zapytania telefoniczne, czy prenumeraty newslettera, dzięki narzędziom śledzenia dokładnie zobaczysz jak wyglądają statystyki Google Adwords.

NIE MA KLIKNIĘCIA – NIE PŁACISZ
Płacisz tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę Google AdWords i zostanie przekierowany z niej do Twojej witryny lub do Ciebie zadzwoni, Dzięki temu właśnie można dokładnie sprawdzić po jakich frazach najczęściej klienci docierają do Twojej firmy.

RE-MARKETING Google Adwords
Trafiamy bezpośrednio do osób zainteresowanych. Kieruj udoskonalone reklamy do osób, które wykonały już jakieś czynności na naszej stronie mianowicie np. wysłały zapytanie przez formularz czy chociażby były na stronie dłużej niż minute.
Dzięki czemu skuteczność kampanii Google AdWrods wzrasta o 90% i mamy pewność dotarcia do realnie zainteresowanego klienta. Skąd wiemy gdzie i do kogo trafić??
Gdy klient odwiedza naszą stronę internetową. W przeglądarce klienta zapisuje się „ciasteczko cookie”. Właśnie ciasteczka są środkiem, który poinformuje nas o zainteresowaniach klientów.

KAMPANIE GOOGLE ADWORDS TRAFIAJĄ BEZPOŚREDNIO DO ZAINTERESOWANYCH TWOJA OFERTĄ A NIE DO PRZYPADKOWYCH, KTÓRY ZIGNORUJĄ TWOJĄ REKLAMĘ.

tworzenie stron www
animacje reklamowe
filmy reklamowe
pozycjonowanie stron internetowych
identyfikacja wizualna
materiały reklamowe

Pozycjonowanie stron internetowych

seo

Pozycjonowanie stron internetowych wrocław

seo wrocław

Pozycjonowanie stron internetowych warszawa

seo warszawa

Pozycjonowanie stron internetowych Legnica

seo Legnica

Pozycjonowanie stron internetowych kraków

seo kraków

Pozycjonowanie stron internetowych opole

seo opole

google adwords

kampanie google adwords

google adwords wrocław

kampanie google adwords wrocław

google adwords warszawa

kampanie google adwords warszawa

google adwords legnica

kampanie google adwords legnica

google adwords opole

kampanie google adwords opole

google adwords kraków

kampanie google adwords kraków